Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Måndagen den 12 nov vart tar tiden vägen?

Av Åsa - 12 november 2012 09:26

    

Hittade detta fina slott till tjejerna det var en bekant som skulle sälja det så nu är tjejerna stolta ägare av ett prinsess slott:)

 


På höstlovet så fick vi erbjudande att testa på street dans

     

Vi fick även haft en liten kusinträff med Jamie och Isabelle så de fick leka lite och sen gick Jag , Louise, Jennifer , Natalie och Jamie på bio och kollade på Hotel Transylvanien. Super mysigt var det. :)

Spela spel blir mycket nu är vädert börjar bli lite grått och trist en dag  passade vi på att spela mix max .

 

När vi hade köpt vår lilla skrållan så fick ju ta och tvätta den så hon blev fin. Jennifer ville gärna hjälpa till så de fick hon då jag och hon hade lite egentid medan louise var hos Tina och Jennifer hade höstlov:D

     

i helgen var barnen hos Deras Pappa och De började på ridskola det hade gått jätte bra när de red och de gillade det super mycket så i framtiden så kommer vi spendera varje lördag i stallet.

   

Dessa fick hjärtat v mig i går när han kom hit


      

Chrille hade varit i Malmö och handlat en fin hjälm till louise då hennes andra hjälm inte var godkänd.

Så den 20:e blir det malmö igen då skall vi köpa ridskor istället för stövlarna som de har för de var lite för hårda tyckte ridläraren.



Ja detta var lite kortfattat om vad som har hänt i våra liv när jag inte har hunnit skriva. Nu är vi tillbaka till ordinarie tid på jobbet= mer tid till bloggning och roliga saker med flickorna och förhoppnings vis så lyckas vi få hjärtat till att följa med på saker. :) Skall även planera in en ( harkel) middag . hmm har fått för mig att jag ska bjuda alla p åmiddag. Rikke och Johan står först på listan där jag ska bjuda hem sen Fam hansson och Jocke.  Sen min syster och dem. På tal om min syster så tycker jag att min älskade systerdotter gott kan titta ut snart ...<3

Nu är det snart dax att gå till jobb börjar kl 11 idag och slutar 15 sen blir det friidrott och efter det så skall vi göra tonfiskgratäng önskemål från Jennifer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards