Direktlänk till inlägg 9 augusti 2016

idag är en sämre dag.

Av Åsa - 9 augusti 2016 07:22

God Morgon !


Frukosten är serverad Havregrynsgröt med protein pulver, smakar inte så mycket idag( ingenting alls nästan) men de börjar jag snart vänja mig vid. De e tyst och fridfullt i lägenheten då det enbart är jag som är vaken alla töserna sover som bara den , i natt har varit en inte så bra natt sovit lätt om man kan uttrycka sig så, haft kramper i ena vaden och myrstickningar( när ngt på kroppen är på väg till att somna/ vakna ). I går när vi var på Pokemon jakt hade jag sjukt obehag av balansen de var så pass att tillomed tjejerna märkte det. Natta sa e du full. Ja så kan man se de ibland vi gick rakt fram o ett tu tre så gick jag ett steg åt sidan, obehagligt japp för innan har jag lyckats att hålla de i shack så pass mycket att jag inte visat det utåt utan bara jag själv har känt av vingligheten. Blir så arg på mig själv hela tiden att de blir så . Hjärnspöken säger mig helat tiden det är inbildning och prata inte om det för då tror folk runt om kring dig att du är löjlig eller paranoid, just nu kommer jag inte på det ord jag söker där man tror man är sjuk inte är det. Jag är så sjukt rädd att misslyckas. Bara för att sköterkan på sjukhuset bekräftade mina symtomer'( vilka jag har ignorerat i ett halvår till och från försökt hittat andra svar på smärtan i örat, yrsel/ obalans domningar/ myrrstickningarna)  så låter kroppen de komma fram tydligare varför kan jag inte spärra av dem längre vad e de som gör bara för att hon bekräftade det så kommer de fram tydligare. Är det ibillningar är de jag själv gör sytomerna synligare? Det är så de känns för mig att andra tror att jag gör detta för att tycka synd om mig men vet ni jag vill verkligen inte detta. Berättar jag några av mina symtomer för er så är det för att jag vill bli förstådd och trodd, inte att man ska tänka jaja hon är en Hyprokodiker. Tänk om folk tror det om mig? E de så '? e man hyprokodiker för att man fått symtomer på en sjukdom eller är min Ms en inbillning de oxå. Oj  är jag i ett förnekelse stadium? vad händer igentligen men mig? Vad vill jag och vad orkar jag igentligen. e jag lat, många tankar går i skallen på mig denna morgon och det är då jag behöver denna blogg Xtra mycket där jag kan skriva ner exakt det som hoppar( tänks) runt på de rosa molen i huvudet( placken) . Idag är jag trött på att känna som jag gör utan att ngn igentligen vet vad jag känner. 

Nä gott folk nu ska jag dra på mig min Mask och bege mig till jobb och hoppas där kommer någon och förgyller min vardag. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards