Direktlänk till inlägg 13 maj 2016

Packet jakt sol och bästa.vänners sällskap

Av Åsa - 13 maj 2016 21:11

Tiden går och vi med den . Visa dagar går fortare än andra. I onsdags var jag och fick min 9e tysabri jösses vad tiden går snart 9 månader sen jag fick diagnosen. Fick reda.på att äntligen e läkarutlåtandet klart o skickat.. frågan e bara vart skickades de till?hur lång tid brukar de ta för att få breven. De går aldrig tillräckligt fort för att få sådana papper. Vill få dem så jag kan komma tillbaka till vardags rutinerna igen. Har iof varit 2 härliga veckor med lite ledighet. Solen har varit på vår sida. Igår satt jag Maria och mor i trädgården och solade. Så skönt men liknar en röd zebra på benen nu,?det där med spray solkräm är inte min vän missar tydligen stora bitar?. Sen kom.även Rikke o Co ner o det var en helt perfekt dag. Jennifer skötte sig själv precis som vanligt o hon önskade grillat så på kvällen blev det grillat tsm med halva huset ?tror inte de e många som umgås så många som.vi gör i huset vi äger snart 2 våningar min våning och mors våning..?. Satt o pratade med Susanne Otto o en kompis till honom på kvällen oj vad Jennifer trivdes i sällskapet snöade in i diskussionerna o hade hur kl som helst. Den riktiga Jennifer börjar träda fram mer o mer. Ser tonårs attityden som hon nu vågar visa då hon känner sig så trygg nu..senare på kvällen vill loppan komma så det är bara till att köra och hämta henne som jag saknat henne då hon varit hos pappa i 3 veckor. Väl hemma så får hon sina överraskningar som väntat på.henne en ny mobil o så fick hon även en platta precis sådan som jag och Jennifer har så nu har vi varsin . Idag var rutinerna igång igen. .frukost tsm alla tre o där efter skolan.själv besökte jag grabbarna lite o där efter kaffe i trädgården fram tills töserna slutade Sen bar de av på packet jakt. Till slut hittade jag det jag ville köpa till Ebba som fyller år i Morgon. Vi passade samtidigt på att fika när vi ändå var nere på stan. Nu i kväll blev det fredags middag hos far o till avslut blir det soffan och fredags mys.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards