Direktlänk till inlägg 17 november 2011

lchf

Av Åsa - 17 november 2011 09:39

Den 19 oktober började jag min resa i lchf värld:D magen mår bättre o jag håller mig mätt längre. o mate är god. vikten står still just nu men vm minskar o det är huvudsaken. vem bryr sig om vad man väger om man ser smal ut? ialla fall så är jag taggad varje morgon känner att å frukost vad gott. innan åt jag inte frukost överhuvudtaget. nu äter jag frukost o middag( kl17) där i mellan äter jagngn mellanmål om jag blir hungrig. lägger upp en bild här den vill vänster är nu den 13 nov o den till höger är från den 19 oktober

.  


idag till frukost blev det en omelett med salami,grädde o philadelfia ost:D mums.


Jennifer är hemma från skolan idag räklig hosta o förkyldning.

halv 9 var jag o lämnade louise hos tina

Lite fakta från förra till nu...


  • 19 oktober började jag lchf med 89 kg tung kropp. 124fetta cm midjemått o 117fetta cm stussmått
  • 13 november säger måttbandet 114 cm midja o 112 cm stuss. vikt 88.5
  • 4 nov blev jag uppsagd på mitt arbete då vi kom överrens om det jag o dl efter att jag har gått o mått dåligt på jobbet ett år. så nu är det nya tag o nya möjligheter.
  • 11-11-11 var en stor o speciel dag för flickorna. då kom deras pappa( som deinte träffat mer än en gång sen den 12 juni-11 med varsin kanin o tillbehör till  kaninerna. jennifer fick även födelsedags presenter av honom.Detta gjorde han då jag tog tag i det o pratade med hans sambo som med tyckte att det var en bra ide. jag ville att hanskulle skaffe det så de har ngt som på minner dom om honom när dom saknar honom. jennifer fick även hans nummer så hon ringer honom i bland o pratar med honom o det känns så skönt för henne.
  • Jennifer har fått mobiltelefon o egen hemma nyckel. hon växte av stolthet
  • Louise har gått upp från 15 kg ( op dag 22/9) till 16.7kr (14/11) o de e bra Jennifer väger 27.1 kg
  • Kaninerna guldis(dvärgvädur) o tiger( dvärgkanin) födda 23 september" kullbröder" hannar,

Ja i stora drag så här är det:D

ha en super skön tisdag för de ska jag ha mys med jennifer o kaninerna tills loppan kommer hem sen mys med henne o så ska vi göra köttbullar till middag idag. flickorna får potatis o jag tar zuzzinigratäng.

 
 
Ingen bild

fejk

23 december 2011 09:30

vad jag vet är det inte du som tagit tag i saker utan hans sambo tina o allt var hennes idee me kaniner o allt o vad jag vet är allt från dom båda o inte bara från han för vem e det som betalar alla lär dig skriva sannig o innte skit o påhittade saker

Åsa

23 december 2011 22:09

Men då vet du fel tyvärr.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards